Be My Followers

Friday, December 30, 2016

2017...Apa yang Aku Nak..?

→ Holla
Jumaat akhir pada tahun 2016..
Selamat tinggal kenagan yang sangat manis dan juga yang paling pahit sepanjang tahun ini..
melangkah meninggalkan 2016 mari menuju ke tahun 2017..semoga perjalanan pada tahun yang baru bergerak dengan sebaiknya...

macam tiap-tiap tahun mesti ada azam yang korang pasang untuk tahun baru..dah tercapai belum?haha kalau belum sila list untuk dibawa ke tahun baru. bagi aku azam 2016 hampir sempurna semuanya..

tapi 2017 ni apa yang aku nak @ apa yang aku harap...

 RUMAH
→ye kalau boleh...dalam perancangan aku memang  nak ada rumah sendiri tapi tak pasti bila boleh dapat hehe (kalau tak dapat tahun 2017 kita bawak lagi tahun-tahun seterusnya.. hahaha)
tak salah nak ada angan-angan mne tau jadi kenyataan. Macam angan- angan aku nak kawin pada tahun 2016 walaupon tak de pakwe masa tu tapi tup2 kwin jugak haha syukur sangat macam mimpi jadi realiti.. Syukran Ya Allah.. シ


➡Dannn yang kedua..semoga aku berpelung merasa saat-saat ini..masih berharap walaupun aku tahu kekurangan aku..moga tuhan merestui..tiada yang mustahil Aku yakin dengan kuasa ALLAH..
biar suara dan pandangan sinis yang datang semoga aku tetap kuat.

 itu sahaja impian aku bagi tahun 2017 tak banyak pon semoga tercapai

ジジシシシシ








 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...