Be My Followers

Thursday, April 7, 2016

Masih Berharap..

 Holla..

mood sendu masih menyelubungi diri..
tagedi semalam masih meghantui..
tidur pun dalam ketakutan.
tak pernah aku rasa macam ni
ini dugaan terbesar untuk aku,mungkin tuhan rindukan aku...rindu nak dengar keluh kesah hambanya yang dah agak jauh huhu

kisah nye semalam bila rumah aku di ceroboh..habis semua barang aku di rompak wang tunai 2 telefon bimbit dan juga 1 ipad kesayanggan..

aku tak kesah kalau die bawak lari duit tu tapi part ipad tu sangat runtun qalbu aku..sebab dia adalah kenangan aku dan juga kawan baik aku kak fyda adim..kami bersengkang mata bersama tiap malam untuk mendapatkan ipad itu. bila dah dapat kena ke KL pula maka naik la bas beramai-ramai macam hidon tapi semangat berkobar-kobar peduli apa orang nak cakap sebab dapat ipad. semalam dengan sesuka hati mak bapak perompak itu telah merembat ipad aku. memang hancur luluh lah hati ini..aku tak mintak banyak cuma nak ipad tu je die macam nyawa dah dengan aku. bila tak de memang sasau kalah hilang BF perasaan aku sekarang..
bantulah aku berdoa supaya die memulangkan semula..

*masih berharap dan masih memberi harapan palsu pada diri untuk terus semangat--go myra..gooo!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...