Be My Followers

Saturday, February 27, 2016

Alahaiii...Hakak Kaunter..









 hollla..

semangat untuk mengupdate blog makin berkobar-kobar..kenapa?? ada dehhh... haha nanti aku cerita di entry akan datang ok..

kisah aku dan kerja aku. iyee aku si akak kaunter. macam-macam kisah kalau nak cerita memang tak cukup 1 entry ni haha ada yang manis pahit kelat dan macam-macam lagi haha masa mula-mula jejak kaki sebagai akak kaunter sampai menitiskan air mata pon ada. yang pastinya memerlukan kesabaran yang tinggi. walaupun kadang kala kau rasa nak lempang-lempang je muka die sebab kurang ajar sangat@biadap gileee. tapi kena tahan jugak marah tu.senyumm(mampu kerr) haha baru-baru ni aku jumpa lg dengan mereka ni. memelukn bantuan tapi pakai tengking-tengking kita yang yang nak membantu dia.rosak mood aku pagi tu huhu

semua orang cakap kerja akak kaunter ni senang. duduk je..tak bergerak-gerak dari tempat..dan macam-macam lagi. memang la senang kalau tak ada yang berperangai pelik. tapi kalau ada yang pelik tu memang menitis air mata dan hati calar balar hehe. akak kaunter ni berhubung dengan macam-macam orang dan pelbagai emosi. ada yang datang baru lepas gaduh dengan laki/bini, ada yang kene marah dengan bos, ada yang tak berapa nak sihat, yang bajet-bajet berkuasa semua ada :p haha dan mangsa marah dan maki mereka adalah aku huhu sabau je lee. nak kata apa. nasib kau la si kuli oii..kena jugak tahan sape nak bayar duit kereta aku betul tak. kesabaran amat diperlukan di sini.
 

jadi kepada kalian yang memerlukan perkidmatan kami silalah berhemah sikit. macam mana korang ada perasan macam tu jugak kami.budi bahasa budaya kita yekkk.
sekian luahan hati aku si hakak kaunter :p


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...