Be My Followers

Thursday, October 1, 2015

Birthday Mr.Mike..



Holla...

Oktober datang lagi..

Jadi bermula la bulan untuk menyambut hari lahir bagi kali keluarga Mr. Mike haha

Pembuka tirai oktober kita sambut ulang tahun kelahiran ayah yang ke 53..


"1 october..
Selamat Ulang tahun ayah
Semoga panjang umur 
Murah rezeki
Di kurniakan nikmat kesihatan berpanjagan
Semoga gembira selalu
Akhir sekali semoga cepat dapat menantu hehe"


*nak cerita sedikit pasal kejadian semasa membeli cake untuk ayah semalam. Berhadapan dengan pekerja kedai cake ni yang sangat kuang adap. Bercakap dengan nada yang tinggi. Macam kita takde duit nk bayar, saya datang kedai awk bukn mintak sedekah ea tapi saya bayar. Mentang-mentang la aku pakai selipar dengan bawak beg duit je tambah lagi tak pakai bedak nampak la jerawat-jerawat aku yang memerah tu so kau buat orang macam sampah..hello...!! Awak pon bekerja je kat sana tak payah belagak sangat..!! Tapi berpuas hati la sebab aku dapat bahasakan die semalam. 



   

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...