Be My Followers

Friday, September 11, 2015

Nak berjaya tak??..










 holla..

welcome friday..

dalam banyak-banyak hari..hari ini yang paling aku nanti.
sebab ape??
rehat yang panjang boleh tido haha
bukan  itu aje jumaat hari akhir bekerja so esok boleh santai-santai di rumah huhu

cerita santai di rumah. sifat pemalas aku semakin melampau-lampau sekarang ni samapi menguburkan impian nak jadi penulis. huhu dah lama tak sentuh langsung barang-barang aku tu. tapi sejak dua menjak ni perasaan rindu itu kembali. rindu nak berjaga malam, rindu nak orang-orang baca cerita, dan yang paling rindu nak degar komen orang pasal cerita aku.

mulai hari ini misi aku adalah mencari semuala semangat "aku ingin menjadi penulis" macam mana? kenapa? bagaimana? semua aku tolak ke tepi balik kena paksa dan merajinkan diri membuka balik kitab-kitab. bak kata Che Ta pon "kalau nak berjaya jangan dok nganga ja" hahaha

kembali lah kau semangat oiiii....!

sekian,
xoxo                                                                                                                                             





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...