Be My Followers

Friday, July 3, 2015

Sediakan jawapan..


Indahnya sungguh di hari raya..
Ramainya orang bersuka ria  
Adikku manis cantik bergaya Bolehkah abang ikut bersama...nyanyi pulak yek.. Maklum le tinggal seminggu lebih lagi nak raya huhu . 
(Haa..Abang kalau nak ikut sama boleh meh bawak rombongan meminag sekali ni na)  :p bukan apa bulan-bulan raya ni sedara mara ramai dok mai rumah so pasti akan ada soalan *krikkkk....krikkkk* aku pecaya punya bukan aku yang umur baru abis sekolah ni je yang akan di tanya(baru habis ke??) haha..pasti nye kamu-kamu juga.. Habis hilang semua semangat raya bila terigat akan di ajukan soalan-soalan yang sebegini..kan??..kan?? Hihi (sabaq na)
Kalau boleh la hidup ni macam cerita dalam novel aku dh buat dah  "teman lelaki upahan" opss salah "suami upahan" mula-mula tak suka pastu terus suka tak payah paksa-paksa lagi :p jadi suami time raya je. tapi......realiti tak boleh... :( 
Kalau lah die orang boleh faham yang jodoh tu bukan turun dari langit dan-dan jatuh depan mata kn..tapi susah-susah mentang-mentanglah anak die yang muda dari kita dah kawin sebok la bertanya anak orang pulak.
Jadi selagi itu la kena menjawab soalan cepu emas tu huhu julung-julung kali..dan yang paling stress ialah along aku haha (kesian kamu) sebab dia dah lama abis belajaq umur pun dah bape..so 
Ni la yang aku bagi dekat die dan mungkin kamu-kamu juga boleh mengaplikasikanye hikhik 
"die dekat tapi jauh.." Kalau boleh buat dengan gaya-gaya die sekali :p 
Kalau tak jalan jugak hang p mintak laki dia je la soh masuk meminang hang hehe yang ni pasti die tak tanya-tanya lagi..
Sekian petua mujarab aku huhu
Salam 16ramadhan 
Selamat berpuasa 
Xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...