Be My Followers

Monday, June 22, 2015

K.A.M.I (si adik, kakak)


Holla..
Dah melangkah ke 5 ramadhan.

Jom imbas, buang/baling belakang kisah kami yang meluang kan masa untuk berliburan semperna menyambut ulang tahun kelahiran yang ke _ _ kak fyda adim hehe
Tak perlu tahu umur die yang pasti die masih kelihatan muda remaja seperti aku..errrr ye ke?? Silap-silap orang fikir die yang anak dara bukan aku huhu
Tak caye?? Meh aku belanja sikit gambar 

Ok boleh tengok betapa muda remajanya die walau anak dah 2..dan aku pulak kelihatan seusia dengan dia..krikkkk...krikkkk haha

Masa mula-mula kenal minah ni muka sombong gile.. Asyik nak begis je.. Memang agak meyampah la haha(ampun kak) jujur ni.. :p
Tapi lama-lama baru tau baik rupanya die ni..memang kakak-kakak sangat. Dan bila dah rapat memang sekepala ngan die. kita orang gile drama siap boleh buat lakon semula. Sampai la semua orang dalam pejabat ni gelarkan kami "adik dan kakak" 

Kebetulan pada hari lahir dia aku dicutikan... Jadi boleh berjimba ria hihi

Ni gambar masa aku ambik di di rumah..walau spek aku lagi besar dari muka tapi still nak tunjuk.. Jagan cakap akak tak payung haha

Bergambar sambil menunggu jusco bukak hehe punya semangat pagi-pagi dah bertenggek kat situ.

Dapat je masuk kita makan dulu.lapar bak angggg -wantan mee- bila dah kenyang tahap nak luak balik keluar kita ke...

Karokkkk...hehe ada orang tu dah gian nak melontarkan vokal :p biar la kami2 je yang dengar suara kami yang boleh memecah kan gegendang telinga yang mendegar #adakamikesah hihi

Last pic si akak sedang menghayati lagu, penuh perasaan dan emosi hehe

Ni je masa kami dapat luang kan petang kami ada dating dengan keluarga masing-masing. Walau terhad tapi sangat-sangat happy. 

Selamat hari lahir kak fyda..
Semoga panjang umur,murah rezeki, semoga bahagia bersama keluarga tercinta..
Akhir sekali semoga mengekalkan keremajaan ko tu hehe

Sekian kisah si adik kakak..
Xoxo



















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...