Be My Followers

Tuesday, February 24, 2015

E-day..


Holla.. 
Selamat petang..

Sekarang ni dah masuk musim panas kering...jangan lupa minum air banyak-banyak kalau tak mula la datang macam-macam penyakit contohnya batuk' selsema dan yang sama waktu dengannya :) haha

Berbalik ke cerita asal  pasal majlis pertunangan ni..sape yang tunang ni?? Myra mokhtar ke??? Hahaha lawak sangat :p memang tak la senang nau nak cari calon tetibe. semalam tak de hari ni dah ada. Bukan boleh beli dekat pasaraya ye dak?? 
Ni cerita sepupu aku yang tunang sedang org berasak-asak nak pulang ke kuala lumpur masa tu jugak kau nak buat majlis kan? Sakit pinggang aku kau tau tak??jemm gile baby...punye. 

Punya la banyak kereta naik mabuk duduk dalam kereta.

Tapi dalam kesesakan yang melanda akhirnya sampai jugak aku dan keluarga dengan selamat ke destinasi.
Btw sepupu aku yang lelaki tu kami yang pegi meminang. aku punye keterujaan duduk depan sekali nak tau jugak pe yang dibincang kan.. Haha maklum le kita belum pernah ada yang tunang lagi abg long ni yang pertama antara kita 4 orang sepupu@kawan sepermainan masa kecik dulu.

Traaaaa... Ni khas di blog aku je..kami sepupu sepapat memang berempat je kalo jumpa memang mengelinjang tapi bila dah besar dah ada perasaan malu kita jadi sopan santun bila jumpa haha 
Apa pon selamat bertunang semoga capat-capat ke jinjang pelamin..kami doa yang terbaik untuk kau.

Sekian 
Xoxo ;)




1 comment:

adianiez AIDA said...

akak doa kan awak juma jodoh yg sempurna ye...
in shaa Allah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...