Be My Followers

Thursday, August 28, 2014

Terkunci di bilik kecil...


Holla..
Dalam banyak-banyak entry aku yang ni paling tak best nak cerita..tapi atas pemintaan ramai jadi aku hasil kan lah juga entry ni (tak sangka ramai rupanya pembaca tegar blog picisan aku ni) hahaha nak berkongsi tentang pengalaman aku yang terkunci selama beberapa minit di dalam bilik kecik dan sempit. Bilik apa?? Toilet uolss.. Hukhuk

Punya la kecut perut aku bila pintu toilet tu tak terbuak mula-mula dh nak nagis rasanya tapi aku kuat kn semangat try..dan try.. Mana la tau ada keajaiban yang berlaku pintu tu boleh terbukak kn
Sampai la naik lenguh tangan aku dah berserah je dalam otak dah fikir abis la aku.. dah la petang mesti orang tak perasan yang aku terkunci dalam ni...takuttt...! "Kejap lagi gelap ada hantu..Urghhhhhh :( :(  kalau mati dalam ni cam ne?? Esok baru orang jumpa aku hukhuk tidakkkkkkkkkkkkkkkkkk....!" Tu adalah pekara yang dok main-main dalam kepala aku masa tu.

Tapi aku tak putus asa cuba lagi nak bukak pintu tu aku rentap sekuat hati n Alhamdulillah...syukur Ya Allah..ada jugak orang yang perasan aku dekat situ... Mula la datang hero2 yang datang menyelamat sampailah aku dapat keluar dari situ..sangat beryukur..kalau tak de korang semua memang aku dh mati kering dalam tu..maaf tak sempat nak cakap terima kasih sebab aku nebes+malu gila bakkk angggg...! Rasa nak tutup muka je bila keluar..  gigil tangan walaupun boleh amek gambar dengan senyum masa tu tapi dalam hati..tuhan je yang tahu..

Ni lah gambar aku masa masi terkuci dalam toilet nampak releks je kan...haha kau tak tau dalam hati dup..dap..dup..dap..lambat sangat nak keluar ni..huhu

Sekian kisah paling tak best dalam hidup aku..hope semua dah berpuas hati saya dah tulis cerita ni dalam blog yekkk..

Xoxo

Sumber:gambar fon sendiri & google dan dah di ubah suai mengikut situasi aku.

1 comment:

Monalita Mansor said...

hahahaha...
dan lagi berselpi tu...

yelah. tak ada fikir nak terkucil ye tak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...