Be My Followers

Friday, August 8, 2014

Hari ini...


Hola...
Salam jumaat..
Raya..belum habis ramai lagi yang menanti nak menjengah ke rumah aku tu huhu
Minggu ni minggu minggu bosan sebab nya aku tinggal sorang..tu yang tak best kalau adik beradik sikit sorang keja luar melaka dan sorang lagi ke kem tinggal aku..uhh memang dua hari ni dok guling-guling kebosanan kat rumah..ngeeeeee

Hari ni nak cerita dekat ofis aku ada buat makan-makan setelah pening kepala memikirkan apa yang aku nak bawak esok akhirnye ayah aku bagi idea "p la buat agar-agar tu" ha kau pukul 10 malam dok kat dapur mengacau agar-agar..punya la lama nak fikir akhir sekali benda alah tu je yang mampu aku buat..gambar tak sempat aku nak ambik semalam lepas siap je aku terus tido..pagi tadi pon sama bangun lambat jadi tak sempat jugak huh..

Yang gambar atas tu aku makan pagi tadi sedap uolls hehe

Xoxo


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...