Be My Followers

Sunday, August 10, 2014

Cerita dari dapur..


Hola..
Selamat petang ahad.. Kejap je dah ahad tak puas rasanye nak duduk rumah tapi apa kan daya kite ni keje kalo nak duduk rumah lama-lama sila amek cuti sendiri ye dak? Hehe 

Semalam seharian berjalan-jalan dengan mak hari ni seharian di dapur 
Aku suka kek coklat mak suka kek buah jadinya kita buat 2 kek sekali..yang coklat aku buat sikit je dan hasil nya ini

Traaaa...hehe

Cukup la untuk tekak aku je tak yah bebanyak semua orang nak makan sangat kek buah tu ha..makan..! Malas nak bertekak ngan mak..
Tapi hari ni pencapaian yang terbaik untuk aku apa mak aku cakap ye kan je..(caye tak? Haha) kalo tak melawan je kejenye hari ni mood sopan santun sampai :p cettt hikhik

Xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...