Be My Followers

Thursday, August 21, 2014

Banjir..oh...banjir..


Holla..
Moningg..
Pagi ni langit menagis haha tapi tagisan hari ni tak membuat kan melaka banjir macam minggu lepas..
Dan termasuklah kawasan rumah aku..

Tak pernah dalam sejarah kawasan rumah aku naik air tapi minggu lepas die naik dah la rumah tepi tu sungai.

Masa pagi aku nak keluar rumah kawasan gelap memang tak nampak apa2 aku jalan tiba-tiba tgok jalan dh penuh dengan air masa tu aku rasa macam dah jadi orang pulau keliling semua air je nasib tak jalan depan lagi kalo tak..memang sah2 kereta masuk sungai air deras penuh atas jalan.susahnye hati masa tu..hukhuk 
aku tak boleh cuti sebab cuti yang ada tu tinggal untuk kegunaan lebih penting bulan 9 nanti... nak tak nak aku tunggu smpai banjir tu surut sikit baru gerak p keje tapi tengok tebing sungai dah runtuh sikit jalan yang sedia kecik tu jadi lagi kecik..(kecik besau hati nak jalan).. kol 10 baru sampai tempat kerja..

Pagi ni bila dengar je bunyi hujan hati dah mula risau jangan banjir..

Xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...