Be My Followers

Tuesday, August 5, 2014

Anak pakcik yang duduk hujung sana dah nak kahwin??



Hola..

Dah masuk raya ke berapa ni aku tak kira pulak tapi masih lagi saudara datang ke rumah untuk beraya.. Best nye kan..? Hehe tapi yang tak best nye along tak de jadi semua aku nak kena buat jurkkk2
Setahun sekali baru nak jumpa samali sedara sendiri pon dah tak kenal tahu-tau dia dah tunang dan dah nak kawin pun dengan jiran sekampung kau huhu dasyat tak hehe

Ok apa kaitan dengan tajuk aku?? ahhh..ni nk story :p

Lepas je saudar mara yang datang tadi balik aku ngn mak mula buat operasi mengemas tengah dok angakat cawan-cawan tiba-tiba aku ada perasaan ingin tahu yang mendalam pasal saudara mak tu

Aku: mak hensem ek abang tu?
Mak:aha..putih boleh tahn la muka die..
Aku:tapi kan orang rasa kalu dengan ank pakcik tu..macam tak sesuai je..(dengki) hehe
Mak:(dengan pandangan sinis paling pandang tepat ke arah aku) tu la jangan cakap orang tak cantik..yang tak cantik tu la jodoh die cepat...
Aku: *krikkk...krikk.* abih orang ni lambat je cantik ke..?
Mak:cantik la...!

Haha kembang aku kejap...kejap je lepas tu kembali sedar diri :p

Moral of the story...

Sayangilah ibu anda seperti dia menyangi anda.walaupun muka kita macam siput sekali pun tetap cantik kat mata seorang ibu.. Sobsobsob huhu

Terima kasih mak...i love u..muahhh2 tak penah ada orang kata kita cantik mak la orang pertama yang cakap gitu..

Xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...