Be My Followers

Sunday, July 27, 2014

Keampunan Di Pinta...


Hola..
Salam lebaran kosong-kosong... 

Selamat tinggal ramadhan semoga di beri kesempatan untuk kita bertemu lagi tahun hadapan..

Selamat datang syawal bulan bermaaf-maafan.. Ampun maaf di pinta kepada yang mengenali aku mingkin dari percakapan atau penulisan di blog ini menguris hati dan perasaan sesiapa.. Maaf kan kami....! Haha

Kegembiraan tak terkata walaupun sambut raya dengan keluarga kecil kami ini huhu mak ayah along adik pon dah cukup sempurna raya aku.. Mak dah mula bertanya bila nak beraya bersama menantu pulak.. Jawapannya... krik...krikkk... *bunyi cengkerik* hahahaha 


Ni aktiviti malam raya aku..main mercun huhu tapi bukan aku yang main la dok dari jauh je :p

Nak tau cerita 1 hari di hari raya aku tunggu esok ok..

Xoxo



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...