Be My Followers

Wednesday, July 2, 2014

Aktiviti sementara menunggu waktu berbuka..


Hola..
Tidak berapa enak perasaan beberapa hari ini..tapi semua aku tolak tepi tak mau semua tu rosakan hari-hari aku yang sedia indah dan berbunga cinta ni :p (tangan didada mata keatas) hahaha
Ni cerita si putih ku memang tak dapat dinafikan kekeladakan yang ada pada kereta aku tu sampai tak nampak cermin pandang belakang haha teruk betul.

Semalam ayah tolong isi kan minyak kereta dan dia nampak la kotoran-kotoran keladak yang hade..apa lagi die punya bising sedia je la tadah telinga dengar..huhu ayah aku memang taksuka tengok kereta kotor..anaknye ni pulak kereta kotor pon tak heran janji boleh berjalan :p

Dalam bebelan die tu tiba-tiba nampak di dah angkat baldi,sabun (ayah nak basuh kan latu haha) si putih ku tengah di mandikan aku cepat ambil ipad pe lagi curi-curi ambil gambar ayah..tak dapat ambik gambar depan-depan takut kena marah lagi jadi tak dapat la korang tengok gambar lelaki hensem berbaju merah tu membasuh kereta dengan penuh kasih sayangnya..hihi urghhh sayang ayah..!

Xoxo







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...