Be My Followers

Thursday, May 1, 2014

Selamat Hari Pekerja..


Hola..
Selamat hari khamis dan selamat hari pekerja..
Dalam tak sedar dah nak masuk 3tahun aku begelar pekerja..huhu susah senang aku dah mula merasainya..

Tapi untuk hari pekerja ni aku ke kl untuk teman along interview mula-mula nak suruh die naik bas je tapi memandangkan masaalah nk mencari jalan dekat sini jadi terpaksalah aku ikut
Dan esok cuti la jawabnye...
Kawan saya  fyda adim esok awk sorang-sorang la yekk hihi

Malam ni kita bermalam di sini..

Sedia melurus-luruskan pinggang setelah berjam didalm kereta..
Masa nak cari tempat nak pegi esok..dengan kereta yg sesak tiba-tiba rasa i love MELAKA..huhu
Jap lagi nak keluar p makan..so sekian sahaja entry malam ni..

Xoxo





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...