Be My Followers

Wednesday, April 9, 2014

Ku hanya penghibur jalanan..


Hola..
Selamat tengah hari olls hari ini tak de cerita yang menarik risau pulak dah berapa hari ni asyik mengantok je..(takut berpenyakit)  malas nk bersenam makan tido...makan tido je kerjanya..huhu
Kadang-kadang mengantok tu datang sampai boleh tersenggut-senggut tido.. Berat cite aku ni ahaksss..

Nampak tak gambar aku tu huhu berangan sekejap jadi najwa latiff haha
Sebenarnya nak ambil nenek bawak rumah aku sambil tunggu nenek bersiap aku rembat kejap gitar sepupu aku..
 Tetibe rasa nak ada gitar jugak la macam best je boleh menjadi penghibur jalanan :p
Berminat nak belajar main gitar. Nak kecek ayah suruh beli agak-agak dapat tak?? Emmmmmmmmm :/

Xoxo



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...