Be My Followers

Tuesday, April 22, 2014

Kisah di hari selasa..


Hola...
Hari ini aku dihimpit dengan pelbagai perasaan gundah gulana... Jiwa kacau sebab ape?? Fyda adim je yang tahu :p 
Dengan perut yang sakit lagi huhu sangat menguji kesabaran aku..

Tengok tu aku main tarik-tarik tangan dengan orang yang nak amek darah ni..haha 
Tekanan darah rendah..patut la macam meyong je kepala hari ni.  Akulah orang yang paling penakut nak pegi ke klinik tapi hari ini aku gagahkan diri sebab dah tak tahan..

Balik klinik sya nak makan MCflurry..huhu ngade-ngade pulak huhu

Sementara menunggu along mengedikzz kejap dengan anak kesayangan aku di taska MIA ni muhammad farid atau ayet..hehe


Sekian cerita keserabutan dan ganguan jiwa yang aku rasakan hari ini..

Xoxo










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...