Be My Followers

Tuesday, April 1, 2014

Happy Birthday Mom..


Hola..
Hari ini ceria walaupun pagi ni penuh jerebu..huhu

Hari ni 1 april merupakan hari ulangtahun kelahiran mak aku yang ke 46 tahun ;)
Tapi kami dah sambut awal semalam malam..


Ni hadiah untuk mak..hope mak happy walaupun tak mahal. Maklum le kami bertiga ni kan sengkek mana de duit nak beli mahal-mahal tapi InsyaAllah satu hari nanti mana tahu kan.. :)

Sebenarnya ada kisah kenapa beli jam tangan ni...masa aku kecik dulu aku pernah pecahkan jam mak aku berderai nak jadi cerita lagi jam tu ayah aku hadihkan dekat mak aku (sedih pulak) sobsob.. biasa la masa kecik kalau main tak hengat dunia habis aku langgarkan.  bila dah pecah gile-gila mak aku marah masa tu aku buat tak tahu je nak ganti mana de duit sekarang baru berkesempatan tapi tak la setanding yang macam ayah beli.

Bila dah bagi mak ayah pulak buat muka sedih huhu nasib baik kami ada beli untuk ayah sekali

Taraaaaaa... Walau tak seberapa tak setanding budi mak melahirkan dan membesarkan kami dengan kasih sayang selama ini.

Selamat hari lahir mak semoga panjang umur,di murahkan rezeki diberikan kesabaran yang lebih untuk menghadapi peel kami yang makin hari makin menjadi-jadi ni hehe
Harap mak banyak sabar untuk tengok menantu-menantu mak sebab kami sedang berusaha keras untuk mencari...(boleh gitu ayat??) bahahahaha

#sayangMAk

Xoxo







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...