Be My Followers

Sunday, March 16, 2014

Dapur Sabtu Ahad..

Hola..
Selmat petang 2 hari cuti berlalu begitu pantas dah petang ahad dah ni esok kerja..OMG malasnya rasa tapi apa kan daya kan.."kalaulah aku kaya" (beranagan kejap) hihi tak payah nak kerja weyy dok umah goyang kaki tapi apa kan daya kembali kedunia realiti rajin ke tak kena jugak pegi.

Jauh dah terpesong jom kembali ke cerita asal..biasa lah kalau cuti-cuti ni kalo tak ke dapur memang tak sah mau mak aku melaung macm tarzan..jadi nak tak nak moh le kedapur..



Ini aku buat cucur jagung sebab jagung ayang aku beli aritu dh naik kering kat dalam peti sejuk bila buat cucur ni ramai yang makan.



Ini daging masak ketumbar resepi mak aku yang aku korek dan aku share dengan korang tadi memang sedap.



Dan ini kejayaan terbesar dalam hidup aku akhirnya berjaya masak sambal goreng benda yang paling susah pada aku tapi hari ni semua makan bertambah hikhik  (kebetulan kot ari hi je sedap) hahaha


Ni aku punye pencuci mulut..

Korang nak potong sndiri hehe ;p

Xoxo













No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...