Be My Followers

Thursday, March 27, 2014

Bersiaran dirumah..

Hola..
Selamat tengah hari semua..
Hari ini aku bersiaran dari rumah sebab akhirnya aku jadi cuti hehe
Biasa aku akan update cite di blog awal tapi hari ni lamabt sebabnya banyak betul aktiviti
Pagi bawak mak p klinik sebab dia demam..
Balik je rumah pi selongkar peti sejuk tengok apa ada nak masak..hari ni mak dok diam-diam na..biaq cik kak ngah masak huhu
Dengan bangganya padahal nak masak ape pon aku tak tau..
Setelah beberape kali tawaf dapur kecik tu last sekali aku terfikir ok kita masak sambal..!
So bertungkus lumus lah didapur sampailah terhasil sambal goreng..


Dah siap masak sambal goreng..macam tak lengkap lagi fikir nak goreng sayur kalu biasa putih tu je takde orang nak makan jadi aku pun google tapi kebanyakan goreng biasa je..bukak balik peti sejuk tengok ada kiub tom yam..nak masak tom yam ke? Uisss malas pulak..
Fikir punya fikir ok aku try goreng sayur masuk kiub tomyam.. Kalo tak sedap aku buang haha
Tapi uolls rupa-rupanya sedappp mak aku suka haha maknanya misi berjaya lah 


Siap misi masak memasak ni nak siapkan misi menulis cerpen pulak
Semoga cepat habis yang penting gambar sumber inspirasi ada dekat depan huhu kalau mengantok pon boleh jadi segar ;p

Sekian sahaja siaran dari rumah aku. Jumpa dalam entry seterusnya
Daaa..

Xoxo


                                                                                                                         

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...