Be My Followers

Tuesday, February 4, 2014

Kenyang=mengantok..



Hola..semua ;) 
Pagi ni aku melantak nasi lemak bagai nak rak sampai dah nak naik muntah hijo huhu
Ingatkan 2ringgit tu sikit sekali bukak bukan main banyak lagi..niat hati sampai tempat keja nak share dengan kawan tapi dia dah marah aku terus tak jadi.. :( kecik ati (sadis tak cite aku?..) haha 

Jadi aku pon makan sampai habis..mula-rasa macam nak buang je tapi bila teringat mak aku pesan "jangan membuang rezeki nak dapat bukan senang"..terus takjadi buang habiskan la jugak.
Masaalahnya bila dah kenyang mata ni pon dah mula nak terkatup je kalo boleh sengkang dengan batang mancis dah lama aku buat.. Dia punya rasa macam tak tido sehari berat nak membukak mata ni.

Tu la selama aku bercuti panjang dok dekat rumah..time2 gini baru nak bangkit dari katil selagi mak aku tak melontarkan vokalnya memang tak lah nak bangun  (pemalas betul kau jah oi..) hikhik




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...