Be My Followers

Tuesday, February 11, 2014

Hari ini serba tak selesa..



Hola..(banyak peminat tiru ayat saya ye..) bahaha 
selamat petang.. 
Aku tak makan tengah hari ari ni sebab tak selera
Hari ini aku rasa serba serebi tak selesa...semuanya berpunca dari perut yang meragam tah ape yang salah aku pon tak tahu ingat pagi je dia sakit ni dah naik sampai ke petNg tak baik-baik lagi. Bila perut dah sakit ni memang tak selesa la..otak dah fikir nak balik je. Lambat pulak jam ni nak berputaq kn. 

Tengah hari macam biasa aku ke taska akak aku tengok budak-budak kecik yang penah aku jaga dulu.. Tapi niat sebenar kesana tadi nak bawak along aku ke klinik tapi dia tak nak dah nak dekat 10 kali aku tanya tak nak juga lu pky la sendiri yekk.. Sakit jangan bising. Susah cakap dengan orang degil ni.( cewHh cakap orang aku paling lemah kalau nak jumpa pak doktor.). Senag cite memang tak ar nak jumpa dia hehe.. :p


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...