Be My Followers

Tuesday, December 31, 2013

Welcome 2014...


Moning ollss...
Pagi terakhir di 2013 dah esok bermula tahun yang baru dah perjalanan yang baru apa dan apa pada perjalanan hidup yang seterusnya aku aku sendiri tiada jawapan yAng pasti namum kehidupan yang seterusnya akan pasti lebih penuh cabaran..perlu lebih kesabaran + keiman yang tinggi untuk aku hadapi..mampu atau tidak?? Pada aku "tuhan akan menguji sesuai dengan kemampuan kita.."
Jadi apa pun yang jadi InsyaAllah aku mampu"ku yakin ku ada mu tuhan.." (Doa+sokongan keluarga+kawan-kawan) yang sangat aku perlu..


Terima kasih 2013 yang telah menghiasi kehidupan aku dengan penuh warna-warni pelbagai perasaan yang ada dalam hati aku sebak mungkin untuk meninggalkn kawan-kawan tinggalkn saat-saat indah bersama kawan dalam hati sentiasa bertanya "diaorang igat aku tak lepas ni??" Huhu segalanya akan jadi sejarah..namunyang tidak akan penah berakhir ialah...

Doa-doakanlah aku untuk ini kerana aku sendiri tidak pasti..mungkin ia akan berakhir dengan sekadar mengenali tidak untuk memiliki..bak kata mak aku "awak nak kawin bukan dok 1-2 hari je fikir dan buat keputusan yang terbaik sekali awak dah pilih baik buruk dia awak kena terima" 
Ada juga yang kata dekat aku"kau tak yah kawin lagi senag mira'" hai...! Lagi lah tambah kompius aku haha kadang-kadang stress juga bila fikir pasal ni. Jadi yang paling senag Aku serah kan pada Allah kalau ada jodoh tak kemana kan...cuma lambat atau cepat je "aku kan tetap menantimu..."


Ni antara soalan yang hott untuk aku tak nak sambung belajar ke?? Pakcik makcik akk adik n semua bukan tak nak tapi untuk ini aku rasa aku nak cari duit sendiri untuk kos belajar aku tak nak susah kan mak dan ayah lagi.."orang malas macam aku memang kena cari sendiri kalau tak tak tau menghargai"
Pada aku bila susah untuk dapat sesuatu tu kita akan lebih menghargainya.. :)

Pada Aku soal kemana aku lepas ini lebih penting..memang sekarang ni tengah berfikir-fikir dan mencari-cari hala tuju selepas ini.. Mungkin lepas ini aku kena jadi lebih berani..menyuarakan pendapat mungkin pendekatan mendiamkan diri tidak lagi sesuai makin diam makin dipijak.. di 2014 saya akan cuba berubah untuk kebaikan..
Apapun yang indah jadikan kenagan yang duka perbetulkan..

Selamat Datang 2014 dan terima kasih 2013..
#memoritercipta =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...