Be My Followers

Wednesday, December 25, 2013

Terima kasih pakcik..

Selamat petang..
Hola..!
Semalam aku memang kekenyanggan sangat sebabnya pakcik belanja makan tengah hari aku kak fyda,kak yatt dan kak fyda kalau tak..memang tak la nak makan dekat situ..



Antara yang aku makan hikhik siap taya lagi ada lagi tak yang kita belum makan?? :D 
Bila dah tengok makanan yang banyak rasa semua nak makan tamak gila.. Huhu

Minah ni tak habis-habis dengan gaya ank daranya bahahaha

Kami..di hari-hari terakhir! 



Bukan setakat belanja makan je tapi aku dapat ni.... Alhamdulillah..

Terima kasih pakcik sebab belanja kami makan dan juga tolong saya masa cik viva saya tercucuk skru semoga dimurahkanrezeki..
#memoritercipta.                                                                                                                                

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...