Be My Followers

Friday, December 20, 2013

Lunch punya cerita...

Ceritanya hari ini @ minggu ini aku kira happy la  sebab nya along dekat seberang dengan ofis aku ni kalo boring takde kawn sangat dia ada boleh teman hihi..tengah hari tadi aku dh kebosanan kak fyda tak de sebab dia ada hal jadi aku dah keseorangan ingat dah takde sape peduli pasrah je lah dok menangok kat ofis ni tapi tetiba dapat call.."yes..!!along yang tepon...!! Yihaaa" igat gak dia kat aku kihkih :p
Dan pesen dia ni kalo nk mkn p jauh2  padahal bendanya sama je...
So hari ini kami ke tesco semata-mata nk makan..KFC boleh? Grrrrrr
Tapi pape pon memang best walaupun tekak memang dah sakit gila macam nak demam bila dia mula bawak kereta uishhh ai..(sangat merbahaya) terus segar huhu


Ni lah yang kami makan..
Otw balik pulak hujan selebat-lebatnya tapi along aku doa punya drive tak terkata aku yang dok sebelah dah tak terkata lagi..
#lunch #today #with #adelilla #love #you #sis.                                                                                        

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...