Be My Followers

Tuesday, October 29, 2013

Pagi Ini..


Assalamualaikum... 
Selamat pagi..
Cerita aku pagi ni memang mecabar gile..
dah lah hujan yang lebat ayah aku dah pesan "jangan bawak kereta laju2 nampak x hujan ni..?"
 ok saya tak bawak laju-laju.. bila dah tak laju maka lambat lah sampai. :(


aku sampi dpn tempat kje aku dh pukul 7.30..igat sempat la nak kejar aku pon cepat2 lari n nk lalu shortcut bawah tangga tiba-tiba aku nampak ular..1st aku pndg ular..dalam hati kata" betul ke tak ni??"
 ingat ular mainan aku nak jalan je la 
baru mula nak melangkah sekali dia bergerak..huhuhu(ini betul2 putera ular)!!! menggigil lutut aku..
seram sejuk tengok ular tu.. nak naik tangga pon dah takut
 buat tetiba ular  tu boleh naik ketangga tu..(oh tidakkkk...!!) dalam otak dah macam-macam aku fikir..
 "kalo kena patuk macam mana??" "kalau dia belit aku sapa nak tolong??" ...  dan bala...bla..bla..
aku memang tak boleh la binatang-binatang ni menakutkan..

sekian sahaja cerita pagi yang boleh mengaktifkan jantung aku..

XOXO..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...