Be My Followers

Monday, September 23, 2013

Monday..!


Assalamualaikum..
hai, selamat pagi..
selamat datang isnin semoga hari ni merupakan pemulaan minggu yang baik untuk kita semua.
still senyum samapi ketelinga walaupun pagi ni bangun tegok jerawat mula bermaharajalela kat muka aku ni berketul-ketul tumbuh haha pada yang tak biasa..biasanya kulit muka gebu tetibe tumbuh jerawat mesti stress gile tapi bagi aku yang memang dah bayak jerawat ni dh x kesah huhu nak buat macam mana bukan tak jaga kulit muka macam-macam produk aku dah guna pada yang mahal sampailah yang paling murah tapi masih jugak tumbuh*garu kepala*
macam mana nak buat lagi??? (ada yang boleh tolong aku?)
ok cukup-cukup cakap pasal JERAWAT.. jangan spoil mood aku..

Semangat..semangat!!


walaupun malas betul nak bangun pagi tapi masih bersemangat untuk ke tempat kerja,


1 comment:

adianiez AIDA said...

isnin memang hari yg sungguh tidak ditunggu-tunggu ha ha... anak-anak aida pun nyampah bila esok nyer adalah isnin :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...