Be My Followers

Friday, September 13, 2013

Konvokesyen UPSI...

Hai..
hari ni nak cerita pasal Hari Konvokesyen along aku (ADEL ILLA MOKHTAR) di UPSI
dia yang konvo aku yang overrr hahaha biasa lah kita tak dapat pakai jubah..bila akak dapat boleh lah pinjam rasa aura tu mana tau satu hari nanti aku pulak yang pakai(doa-doa kn la yek) ayah aku pun dah taye "taknak ke macam tu??" dalam hati (adoii nak baca buku malas.. tapi kalo tak pon sekurang-kurangnya aku dah dapat merasa pakai baju tu(walaupun pinjam) :p

bergambar sebelum masuk dewan..


mak aku..



suasana di luar dewan..

di dalam dewan..




majlis perarakan masuk graduan-graduan



nama akak aku telah dipanggil


setelah lama menunggu akhirnya along aku naik diatas pentas

alang pun datang..


bersama rakan-rakan..tengok dia orang ni semangat pulak huhu




mereka-mereka yang gila bergambar...


last gambar aku dengan kak wani..sebenarnya ada lagi gambar-gambarnya tapi macam biasalah
dah nak muntah tengok pening so aku masuk kn yang mana ada je..

















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...