Be My Followers

Wednesday, August 14, 2013

Raya 2013..


Assalamualaikum semua..
Hari ni dah masuk raya yang ke 7(betul ke aku kira ni??? kalau x pun korang ia kn je) :p sekejap je masa ni berjaln tuptup nanti dah nak msuk bulan puasa balik je kan..itu lah yang dikatakan masa itu emas hargailah setiap saat yang ada dengan sebaik mungkin. Raya hari tu baru mintak maaf 0-0 harap dapat lah kekalkan "tak mau mgumpt org tu lagi lah.." (Mampu ke???) hikhik tapi boleh cuba elak kn.. Sebab kita tak tau tahun depan dapat tak nk raya lagi huhu mati tak kenal tua atau muda...

Berbalik pada cerita raya 2013 aku kali ni memang boleh katakan meriah lah walaupun bju raya aku besar kn n warna lari tema kn ha3 lantak lah yang penting aku happy..

Amek kau tetibe pink..mcm terbuang je rasa :p

Masa untuk bersiap..

Tgok mak aku pon nk jugak macam tak de bilik sebok kat bilik aku tau le bilik orang cantik hahaha

Adik aku yg dah siap dulu.. 

Mak n ayah pon dh siap

Aku n along

Masa untuk bermaaf-maafan...

Along pulak...
Gambr akun n adik seat nak ambik...

Ok now di rumah nenek... Alang n mak..

Ni kes buli dipaksa cium tangan untuk duit raya..(oh tidakkkk!!!)

Kembar..sama warna kulit ha3

Kemudian kami ke kubur n ni lah model nye ha3 (kubur pun jadi)

Ni kat rumah maklong aku bergambar dengn sepupu aku


Dah habis raya rumah maklong sebelum balik muar kita singgah umah abah(jiran aku) dulu

Buat mcm rumah sendiri "kita kan dah macam keluarga" kata abah yekkk

Habis beraya di rumah saudara mara belah ayah jom kita ke muar....

Sebelum tu singgah 
Sini kubur arwah atuk dan nenek aku... Tak tau kenapa siap kali masuk je kawasan ni mesti sayu je hati aku..banyak kenangan dengan mereka...pape pon dia orang memang sweet lah nenek aku meninggal 6 bulan lepas tu atuk aku pulak pegi..ni nak cite sikit masa last atuk aku nak meninggal nak bwk dia pegi hospital dalam kereta dia boleh panggil nama nenek aku tau...tgok betapa sayang nya atuk aku kat nenek aku(mana aku nak cari lelaki macam tu sekarang ni?)sedih sangat bila igat balik.. Bak kata kak fyda aku macam neng yatimah sikit2 nk nagis(tapi itu lah aku) #hatitisu

Ok tak mau sedih2 moh kita sambung cite raya tadi layan pic last sekarang dah sampi muar tengok bergambar dengn nurul syahidah...

Rasanya belum terlambat aku nak ucapkan selamat hari raya pada korang semua yang mengenli aku in reality life (cewahh) atau sekadar membaca maaf jika terkasar bahasa dari cara berbicara or tulisan yang menyakitkan hati anda2 semua.. Semoga hari raya ini memberi seribu keinsafan kepada kita dan yang paling penting semoga kita bersama lagi di tahun hadapan ok.

Sekian untuk kali ni 
Xoxo

1 comment:

Fyda Adim said...

jadi anak angkatler tu..hikhikhik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...