Be My Followers

Friday, July 5, 2013

Sebenarnya Saya Isteri Dia..



Jumaat sedih sebab tak dapat makan wantan mee huaaaaaa ='(  (takpe-takpe mesti sempat makan lagi.  (ayat sedap kan hati )hahaha sebenarnya memang dah nak pegi tapi makin nak pukul 12 makin malas pulak rasa jadi last sekali kak fyda tanya aku "nak pegi ke?" kalau dia dah cakap macam tu aku pun dah malas la heee sebenarnya aku memang dah malas dari awal tapi teringat nak makan wantan mee tu yang bersemangat jugak.  Tak jadi pergi jusco kita orang pegi tempat paling dekat.  mane lagi?? MYDIN la kak fyda nak beli sesuatu dan aku pun nak makan tauhu bakar(gambar tak sempat ambik dah abis kene bedal)  :p kita orang pegi kejap je dah tu cepat-cepat balik ofis (boringnye cite jumaat aku ni ek?)

Ok lupakan cerita boring tu korang jangan lupa tengok "SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA" akhir  malam ni aku memang minat gila-gile cita ni kalau jumaat je mesti rebut remote tv dengan ayah aku tepat 8.40pm aku dah duduk depan tv kalau lambat ayah aku dah depan tv memang tak dapat la  nak tengok part-part yang SWEET dalam cite ni (gedik pulak) hukhukhuk 

Aku suka lakonan izzue islam & tiz zaqyah dalam cerita ni sangat sesuaiii








#sumber gambar : google

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...