Be My Followers

Friday, July 5, 2013

Jumaat ini..




Hari ini jumaat datang lagi dan ini adalah jumaat terakhir sebelum memasuki bulan ramadan...yehhhhh!! aku suka..sebabnya?? tah kalo korang perasan la kan bulan puasa dia macam ada satu persaan or persekitaran yang lain..(garu kepala jap) huhuhu tah aku pon tak tau macam mana nak cakap tapi itu lah yang aku rasa :p
samalah masa  1st hari raya wahhh sayu hati ..wowwww..!!(aku dah mengarut) heee puasa baru nak mula dh fikir raya hikhikhik

Sebab minggu ni minggu terakhir sebelum puasa aku rasa makan wantan mee..(lama tak makan ni weyyy)
maklum le orang busy (wekkkkkk :p) hahhahahaha 
hari ini mungkin nak p makan..kalo tak nanti meleleh pulak aye liur aku tgok wantan mee masa bulan pose

nak tau aku jadi p ke tak ni??? tungguuu... heee


"Apabila jatuhnya bulu mata, org ckp seseorg rindukan kita. Tapi bila jatuhnya daun dlm syurga, maka 

sampailah ajal kita. Bersediakan kita?"

#RENUNG-RENUNGKANDANSELAMATBERAMAL :)






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...