Be My Followers

Wednesday, July 17, 2013

Iftar..

Selamat tengah hari semu..
Hari ni aku nk tunjukkan pada korang semua menu aku sabtu n ahad yang lepas mana tau boleh jd sumber inspirasi korang nak bebuka nanti kan? dan entry ni saja aku buat tengah-tengah hari ni sebabnya aku nak buat air liur korang meleleh hahaha....
Orang kalo dah lapo benda yang dia tak mkn pon jd berselera kan?
So nak tau korang selera ke tak jom tgok gambar-gambarnya

Ni bubur asyura@ bubur lambuk @ pape yang sama waktu dengannya..

Ni paru goreng cili..dapnye ha3

Ikan bakar..

Bakar dlm kuali je.

Ni kuah asam tok ikan bakar td..sedap tapi jangn tye aku memng tak tau mcm mna nk buatnye hikhikhik


Peria  goreng cili..

Terung pon goreng cili jugak..sebab dlm rumah aku semua gila cili(goreng2) kalau lauk kuah ni tak berapa buat penat masak kuah2 buang je..

Ni nasi ayam..

Buah jambu..

Kurma..

Durian..berasap mkan durian bulan-bulan puasa ni huhu..

Kuih yg hijau tu nama dia sagu mata ikan kn? Tah aku pon tak tau tp tu jiran aku yang bgi (tq abah) hahaha

Akhir sekali ni dia tepung pelita yang aku buat sendiri... :p

1 comment:

adianiez AIDA said...

mak aii, byk nyer makanan!!!
umah akak pun kalu yg paling laku ~ masakan bercili or kaler merah cili ha ha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...