Be My Followers

Tuesday, July 16, 2013

HAPPY BIRTHDAY..


Hai kawan-kawan..
 Tau tak hari ni hari apa??(versi budak kapel seminggu tu)hukhukhuk
Hari ini hari selasa..(16/7) maknanya hari ni genap lah 22 tahun umur EZZA.. :p Bahahaha (gurau je jgn marah yek)

"Kau ada di kala ku suka 
dia kala ku duka
setiap tagisan dan juga ketawa
kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
pegang erat tangan ku bila aku jatuh"


Ok hari ni birthday kawan baik aku(kalau tak kenal boleh rujuk gambar dia atas)ha3 so..
Happy birthday to my lovely friend EZZA JO..
Kawan yang selalu dengar cerita aku kalau aku sedih n kalau aku happy jugak la.
Dia juga lah orang yang tahu rahsia besar aku(apakah??)ada dehh.. :p
Apa-apa pun aku sayanggg kau ok hikhik
Semoga dipanjangkan umur, murah rezeki dan juga semoga cepat-cepat dapat jodoh yek..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...