Be My Followers

Saturday, June 29, 2013

Selamat pagi sabtu...


Selamat pagi..
Hari ni dah sabtu hari ini aku nak sambung keja mengecat hari tu(bukan dah siap ke??)
memang lah dah siap tapi mak aku tak puas ati nak suruh aku betul kan balik yang mana tak berkenan mata dia tu..(alahaiiii nasib..) :p

tapi tak pe hari ini bibik ade hahaha boleh tolong buat..
takde le pengsan buat sorang-sorang nak kene panjat tinggi-tinggi tu mak aku suruh cat balik yang mana tak semenggah je rupa adik aku cat hari tu(memang saje je adik aku nak buat keje ulang-ulang) aku memang malas dah nak buat lagi  tapi apakan daya..mak aku dah suruh buat aje lah sebelum dia bebel lagi panjang..
Kalau cantik pun rumah sape?? rumah aku jugakk..opsss..salah umah mak n ayah..aku belum ada rumah lagi  hikhikhik menumpang tak sedar diri yek :p

ok lah dah panjang aku membebel pulak.. 
motif utama tadi nak ckp yang aku kene mengecat lagi.. kena siap kan cepat sebab petang ni nak balik muar.. <3 <3<3



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...