Be My Followers

Friday, June 28, 2013

renungan jumaat...

Assalamualaikum semua...macam biasa sebut ikut versi johan ok hikhik
di hari jumaat ni moh kite merenung sejenak apa yang aku kongsingkan di bawah ini..
kenape tiba-tiba aku kongsi kan pasal mati pulak ni..(tebiat ke si myra ni) ishhh choiii..!! amal belum cukup lagi @ bayak dosa n macam-macam lagi yang aku lom buat untuk mak n ayah aku. tapi kalau dah tertulis siapalah aku untuk menolak kan?(ceh ayat..tapi dalam hati ketaqqq)

aku kongsikan tiba-tiba sebabnya aku bru dengar pasal orang yang meninggal (muda lagi) dalam paper pun sekarang ni yang muda-muda ni yang ramai mati berbanding dengan orang yang berusia, dulu orang selalu cakap muda enjoy je dah tua nanti baru taubat..(kadang-kadang aku pun guna ayat tu)huhuhu 

Ok lah tak payah cerita panjang-panjang..
korang renung-renungkan jelah ayat-ayat ni semoga bermanfaat...



Semoga kita dapat menjalani ujiannya dengan baik..


Setiap saat masa yang diberikan adalah pelung jadi gunakan dengan sebaiknya...

#sekadar peringatan untuk diri sendiri dan juga mungkin kamu-kamu yang membaca.. =)

XOXO..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...