Be My Followers

Sunday, June 16, 2013

Happy Father's Day...


Hai selamat petang semua...
Hari ni hari malas aku jadi  hari ini satu hari aku dok memerap depan tv aje..
Hari ini kan hari bapa jadi banyak lah cerita-cerita kat tv pasal bapa-bapa tiba-tiba  terigat yang aku belum buat entry untuk ayah aku semperna hari bapa ni kan..

aku dan juga ayah...

Selamat hari bapa kepada ayah saya en.Mokhtar ayah adalah ayah yang terbaik bagi saya...!!
I love U so muchhhhh....  "U are my hero" 
dan selamat hari bapa juga kepada semua mereka yang bergelar bapa...

selain dari ibu ayah juga lah yang amat-amat berjasa pada kita dan akan cuba yang terbaik untuk memenuhi kehendak kita.. jadi hargailah mereka... =)

ni lagu khas untuk ayah aku...dan juga semua bapa-bapa sekalain...

1 comment:

Unknown said...

hi...klik http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/ ini blog kampung2 ja..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...