Be My Followers

Friday, May 31, 2013

Pencari jalan mu..



Salam jumaat semua hari ini aku tak ke mana-mana cuma duduk di ofis dan ZZzzzzzzzz ha3
ini semua angkara kepenatan seharian semalam samapai rumah dah malam dah tu sebok nak bukak hadiah yang aku dapat tu lagi sampai tengah malam baru tidur jadi tengah hari ni aku nak "TOP UP" tido aku he3 dari tadi tersenggut-senggut aku dok kat kaunter ni.

Di tambah lagi kaki aku yang sakit ni, "sakit kaki aku ni macam berlari "huhu
cerita pasal hadiah yang aku menang tu nanti dalam next entry ok sekarang mau tdo dulu ye kawan2

sebelum tu nak  say sorry sebab "Ku mungkir bahagia" hahah aku lupa nak buat entry isnin malam tu(Aku tipu..!) ha3 aku  sibok sikit la akhir-akhir ni... cewahhhh sebok pasal ape tu aku pon tak tau ha3 :p

Ok lah panjang ucapan aku ni ek??semperna hari jumaat yang mulia ni aku nak korang tengok dan hayati lagu  Afgan- Pencari Jalan Mu..hayati dan muhasabah diri dan memperbaiki diri supaya menjadi lebih baik di masa akan datang, "Pintu taubat sentiasa terbuka..."

sekiaN entry tengah hari ni selamat tidur semua... ^_^

xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...