Be My Followers

Monday, May 27, 2013

Isnin yang nyaman...


Assalamualaikum... selamat tengah hari,
 hari ini isnin yang paling nyaman yang aku rasakan..huhu
kenape?? sebabnya walaupun aku keluar lewat tapi masih aku boleh sampai awal ke tempat kerja..
seronok jalan raya lengang tak payah nak bangun awal-awal sangat., biasanya kalau aku lamabat sikit aje memang tak sempat nak punch tapi hari ni memang awal dari biasa.

Hari ini aku tetap bersemangat berja walaupun cuti aku dari jumaat hingga ahad aku dilanda sakit tekak,sakit kepala dan sebagainya sangat-sangat menguji kesabaran aku.
tak dapat nak baca novel "SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA"  ishhhhh!! takpe2 malam ni mesti kene baca jugak..!!(semangat ni) hihihi

Ok lah sekian sahaja entry tengah hari aku tunggu entry aku yang seterusnya mlam nanti 
XOXO..


1 comment:

Fyda Adim said...

cepat baca itu novel..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...