Be My Followers

Tuesday, April 30, 2013

kursus...???

selamat pagi..sila berikan senyuman yang paling manis ye...he3
minggu lepas aku ke kursus yang mengejut... boleh?? huhuhu 

ceritanya macam ni...
rabu yang lepas aku sampai je rumah bru nak turun keretA aku dapat call yang aku kene pegi kursus petang tu jugak..tak tentu arah aku nak gosok baju n macam-macam lagi la..
memang aku tau yang aku mungkin kene pegi tapi tak sangka hari tu jugak nak kena pegi...
jadi lepas aku fikir-fikir "cannot g gini..." aku pun call balik cakap kalau hari ini aku tak dapat la.tapi esok aku boleh pegi..dapat la aku kemas-kemas barang mula-mula ingat nak tido dekat hotel je

 Dah siap pagi-pagi aku bawak beg baju besar..kelas sampai malam nak balik takut..tapi di saat akhir ramai yang mintak sambung je kelas lepas lawatan jadi malam lepas makan BBQ (kalo tak silap aku lah )boleh pulak aku tak tahu???...sebok nau nak balik kan sampai aku tak makan...boleh pegi merayap or tido..tapi aku pulak bila kelas abih awal..(berbunga-bunga la hati teman mendengo nyeee ) dapat balik umah tak payah nak tido sana... :p

aturacara program

ni gambar masa melawat kebajikan melaka tengah...

Sedang mendengar penerangan

ni pula masa hari akhir kursus jumaat lepas..
apa pun aku rasa happy la pegi sana tak payah dengar bunyi telefon berdering-deringgggg
dalam masa yang sama dapat belajar macam-macam dan dapt kenal kawan baru... :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...