Be My Followers

Sunday, March 17, 2013

semalam dan ceritanya...


selamat petang...
semalam aku,kak fida n kak nor ke taman seribu bunga..nak bergambar la kata kan :p
walaupun mulanya aku malas..tapi aku pegi juga la kesian dekat dia orang yang dah semanagt.
dalam pukul 9 lbih gitu kita org gerak pegi taman seribu bunga sebelum tu aku ke umak kak fida dulu untuk sarapan pagi...wahhhh tak malu sarapan rumah oranggg...hikhikhik
dalam pukul 11 aku balik sebab ada urusan yang lebih penting kalo tak ambil nanti mengamok pulak dia.

sampai rumah aku pun tido tak hingat dunia maklum lah nak ganti tido sebab bagun pagi ahaksss(memang dasr pemalas) :p
tapi memang penat sebab kena lompat banyak kali..
maklum le teman ni dah lama tak bersenam.. =)

ok lah..ni je gambar-gambar yang ada dekat aku so layan je gambar-gambar ni dulu ye..














No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...