Be My Followers

Saturday, March 23, 2013

lunch at SR..


selamat malam semua..!!(versi johan)he3
ini entry pasal makan-makan yang kedua aku pada malam ni..
rajin ye menaip...hahaha(dah tinggal sorang harus la rajin)

ok ni kisah minggu bila aku pun dah tak ingat tapi kalo tak silap aku 2 or 3 minggu lepas kot aku pun dah tak ingat sebenarnya dah lama simpan gambar-gambar ni baru hari ni rajin untuk menjadikan nya entry.
kali ini aku makn bertiga..
aku,kak fyda(mesti lah ada kan?) :p dan sorang lagi kak nor(ahli kumpulan yang baru)hahaha

kami nak tukar selera nak makan yang sedap pulak jadi kami ke SR tukar angin asyik makan kat maydin je
 sesekali tukar angin. ?(sesekali tak pe kalo selalu benkarap hokey)





selesai makan kami ke utem untuk hantar kak nor aku mcam orang gayat masuk sana wahh!! besarnye u dia kan? baru aku tahu..pestime pi sana..

sekian saha entry untuk malam ini gud nite 
=)










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...