Be My Followers

Thursday, March 28, 2013

back to work..N...feel stupid!!!


hari ini aku kembali bekerja setelah 2 hari cuti..
pemulaan pagi yang baik,,
tapi something happen yang buat aku rasa...tah..
macam orang bodoh pun ada 
awak ingat saya ni takde perasaan ke? suka-suka nak bentak-bentak ???
dah la depan orang ramai igat saya ni tak de maruah ke??? tak tahu malu????
saya bukan manusia macam awak jugak???
memang saya belajar tak sepandai awak tapi saya tau respect orang lagi..takboleh lah nak buat orang suka-suka hati je(kalau gurau pun jangan lah sampai tahap macam tu)
aku memang tak boleh terima (tak tahu la orang lain kalau ada kat tempat aku tadi boleh SUKA kot)
tak kesah la lepas ni nak kata aku gedik,lorart,mengada-ngada or pape lah lg aku tak kisah 
lagi...peduli la..!!






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...