Be My Followers

Sunday, March 24, 2013

aktiviti pagi ahad...

salam ceria...
selamat pagi.. =)

pagi ini aktiviti aku adalah mengemas buku-buku adik aku yang melambak-lambak
dah tak tau mna satu sampah mana satu buku yang nak guna..
sementara adik aku takde bercuti ke terengganu baik aku campak kan kalau dia ada semuanya nak simpan..

tengok tu buku-buku dia dah mcam gunung kat dalam bilik ni..
pakai campak je(dasyat betul pemalas dia ni)

ni lah hasil sampah yang dapat di kumpul kan..
uhhh!!! bayak gila..(penat mengemasnya)

ok lepas abis kemas ni aku nak memasak pulak..(wah sejak bila??)


hukhukhuk memang tak la aku tolong mak aku potong-potong je..
kalo aku yang masak alamatnye ke toilet je la orang-orang dalam rumah ni...:p



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...