Be My Followers

Tuesday, February 26, 2013

header baru..

selamat petang..
selamat hari selasa semua..
hari ni aku tukar header baru...nak juga tukar sebab tengok kak fyda dah tukar walau pun tak secantik header dia (hasad dengki yang semakin menular dalam diri aku)he3

walaupun tak cantik tp aku akn cuba cantikkan dia lagi
tuggu ye..


yang latar belakang tu aku tak sure ambil kat mana sebab memang dh ada dalam lpy aku
aku tambah la dolce amira je he3 igat nak letak gambar or pepe lagi tapi tapi nanti aku ubah
buat masa guna yang ni dulu.

ini pula gambar header yang lama..

dah puas aku cari yang ori penye gambar tak jumpa
 jadi copy je cambar kat blog sebelun dia bertukar. =)

sekian sahaja cerita petang ini...
xoxo






2 comments:

Unknown said...

Comelnye header..nk jgk lah tukar..tp...........masa xde..hihi

Unknown said...

Comelnye header..nk jgk lah tukar..tp...........masa xde..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...