Be My Followers

Friday, January 18, 2013

salam jumaat...

Selamat pagi semua, Dengarkanlah nada....
Suara dan irama
Yang menyakitkan telinga......ceh3 pagi nak menyanyi pulak...he3
salam jumaat  semua...
bila dah jumaat baru lah bersemangat nak mengup date blog ni kan??sebab semangat nak cuti esok :)
tak sabar nak balik muar ni...
dan tak sabar nak tengok minyak dagu...

sebenar nya aku nak tengok minggu lepas tapi ramai gila jadi aku batal kan hasrat murni tu(murni ke?? he3) tapi tak tau ada lagi ke tak cerita tu :(
aku cakap kat along aku nak tunggu "kita p tengok nanti minyak dagu dah tak de tingal minyak jagun je"
tapi harap-harap ade lagi la adik aku dh meroyan nak tgokkk..

ok lah tinggal kan cerita tentang wayang aku tu...
jom renung-renung kan 
mutiara kata ini...



*sekadar mengingatkan diri sendiri..semoga kita sentiasa diberkati dan dirahmati di dunia dan akhirat :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...