Be My Followers

Thursday, January 3, 2013

New year @ tnjg mas..

Tahun baru aku di tnjg mas...ini  lah pertama kali nya aku menyambut nya setelah 21 thn hdup..sblum ni aku kalo nak pegi msti ayah mrh tkut jadi apa-apa dekat kita orang maklum la kalo new year ni tempt tu boleh jadi macam parti bebas dah macam-macam perangai de yng berlari la..dengan bunyi-bunyi bising..best tapi kadang-kadang menyakitkan hati pon ada...dia orang berlari-lari sampi terjatuh-jatuh atas orang(bukanmain marah lagi aku ni kata azam tahun baru tak nak marah-marah :p)he3 sry ye...
Mlam tu aku smpi dalam pukul 10mlm aku sempat main layang-layang lagi tak pernah main layang-layang(semuanya aku tak pernah... :p)
Lagi hanpir pkul 12mlm lg ramai orang memenuhi dataran tu..
Tepat je 12mlm semua jerit happy new year!!!! Best...mula pada tu
Semua orang dah sedia dengan azam baru masing-masing tujuan nya untuk membaharui segala mungkin kurang baik kepada yang lebih baik....
*misi: menjadi penembak yang tepat.... :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...