Be My Followers

Thursday, January 17, 2013

dinner @ kenny rogers...

selamat malam ...
di tengah-tengah malam ini dapat juga aku mengup date  blog aku yang dah penuh dengan sarang labah-labah ni..ha3 maklum la dah lama tak menulis..sebab nya ialah MALAS...kemalasan yang melampau-lampau melanda diri aku ini..tapi sekarang datang pula agin-angin rajin so cepat-cepat la aku meng update...

ok lah cerita aku malm ini tentang dinner aku bersama kawan baru  kalo sebut kawn baru ni rasa mcm nak senyum sampi ke teliga pulak hikhikhik....(versi gedik yang melampu :P) 

sebelum dia nak balik ke cyberjaya dia ajak kita orang dinner dulu dan restoren pilihan dia ialah kenny rogers...aku paling suka makan mufin kejong dia tu memang best la...
malas nak cerita banyak-banyak...(tengok MALAS lagi... ish2..memang dasar pemalas ko ni mira...) he3 korang tengok aje gambar-gambar aku ni ye...


muka tak sabo nak makan...




tgok aku makan tak pandang kiri kanan lagi...
sedap pye pasal kn..hikhikhik


ni la hasil nya...licin... :P




1 comment:

Fyda Adim said...

ko memang memanjang malas mira mokhtar..hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...