Be My Followers

Wednesday, January 2, 2013

1st post in 2013...


selamat pagi semua have a nice day...
new year...new spirit,new vision n everything new la kan??he3
this my 1st post ni 2013...sebenarnya nak  semalam aku nak buat entry pertama 1/1/2013 tp di sebab kan semlam sibuk bekemas untuk pulang kerumah so aku tak sempat la nak nak menulis... :(
 cerita new year aku lambat la sikit yek..
pagi ini banyak betul kereta masa ku otw pergi kerja maklum la hari ni hari pertama sekola dibuka setelah bercuti panjang...aku pun hampir lambat pagi tadi..tapi bukan sebab aku mengurus kan anak ye tapi sebab terlambat bangun..biasa aku bangun sorang je lambat pun tak pe ni adik aku pun nak pegi sekolah jadi terjadilah perebutan bilik air di pagi-pagi buta ini...he3
dah lah lambat jalan pun dah bayak kereta lagi lambat la aku sampai kat ofis nasib baik sempat punch..
itu lah cerita aku pagi ini...
bersambung lagi daaaaaa....


*banyak lagi yang tak tercapai pada 2012 jadi aku cuba sedaya upaya untuk mencapai nya pada tahun baru ini insyaallah... =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...