Be My Followers

Monday, December 31, 2012

Waiting for a new year....

Selamat pagi isnin semua..hari terakhir di tahun 2012 ni sebelum kita melangkah ke tahun yang baru 2013 huhuhu...tak sabar rasa nya  pengalaman suka dan duka terjadi sepanjang 2012 akan terabadi sebagai kenangan dalam hidup aku..apa yang penting aku anggap apa yang jadi sebagai cubaan yang membuat aku lebih dewasa bak kata orang "pengalaman mendewasakan kita" belajar dari setiap kesilapan yang kita lakukan :)
2012:.
Aku kehilang atuk aku buat selamanya...(semoga roh nya dicucuri rahmat)
Dipenghujung penutup 2012 ni something happen yang tak mungkin aku lupa dan harap takkan jadi kat aku lagi..tp bila fikir-fikir balik apa yang jadi memberikan pengalaman dekat aku :) kalo tak jadi aku tak tau macam mna nak wat kalo dalam situasi tu...
Di penghujung nya jugak aku dapat jumpa dengan kwan-kawan baru...happy dapat keluar dengan dia orang..hope kita jumpa lagi ye kawan2 :)
*kenapa dan mengapa terjadi semua telah tertulis jadi kita sebagai hamba jalani lah degan sebaik mungkin sebab setiap yang berlaku ada hikmah disebalik nya..siapa la kita untuk mmptikai kan..betul tak??

2013:.
Apa yang aku impi kan di tahun baru ini
Semoga aku mendapat kerja baru..
Jadi lebih berani..(yang ni tkut orang terkejut plak tgok aku he3)
Membuang segala prasangka buruk dan berfikiran positif...
Mencari pasangan yang sesuai hahaha(gedik siot mentang2 semalam jumpa dengan mamat sweet tu he3)
Something new ni life...new job,new friends, new work enviroment..insyahallah :)
*semoga impian aku tercapi..tp kita hanya merancang tuhan yang menentukan (usaha+doa) semoga ianya tecapi :)
sekian sahaja untuk pagi ni..bersambung lagi da.....

1 comment:

Fyda Adim said...

wah..mamat sweet tue yg tak tahan.new friends jgn lupa friend yang comel ini.hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...